Browsing by Author 0000-0001-6274-9082

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 72 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeRights
2014A experiência de turismo comunitário rural em Prainha do Canto Verde, Ceará, BrasilGarcia, José Gonzalez; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Marques, Carla Susana Da EncarnaçãoConference ObjectClosed Access
2013Experiência Turística no Espaço RuralKastenholz, Elisabeth; Carneiro, Maria João; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Loureiro, Sandra; Figueiredo, Elisabete; Perez, Xose Xerardo PereiroBook ChapterOpen Access
2013Experiência turística rural vivida e cocriada pelos visitantesCarneiro, Maria João; Kastenholz, Elisabeth; Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraBook ChapterOpen Access
2015Facets and outcomes of healthcare service innovation: a study of Catholic service providers in northern PortugalMarques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Nogueira, Fernanda; Gerry, Chris; Andrade, SóniaArticleClosed Access
Nov-2018Gender, knowledge and motivation for wine purchasingMarques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Guia, Ana Teresa BernardoArticleOpen Access
2017Hosts being guests: service experience and support for casino.Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectClosed Access
2015A influência do capital intelectual na satisfação laboral: um modelo estrutural aplicado a uma cooperativa de créditoLeal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Marques, Carla Susana Da Encarnação; Braga-Filho, ElizomarArticleOpen Access
6-Feb-2014A influência do género e da ocasião de consumo nas motivações para a compra de vinhoGuia, Ana; Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraBook ChapterClosed Access
2015A influência do género e da ocasião na frequência de consumo de vinhoMarques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Guia, Ana Teresa BernardoArticleOpen Access
Apr-2015Internal Communication, Intellectual Capital and job Satisfaction: A Structural Model Applied to a Credit UnionLeal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Marques, Carla Susana Da Encarnação; Braga-Filho, ElizomarConference ObjectOpen Access
2018Internal marketing and job satisfaction in hotels in Via Costeira, Natal, BrazilMarques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraArticleOpen Access
Oct-2018Is sustainability decision-making influenced by participation in online social networks? The case of the WhatsApp group "Peixe de Rondônia"Santos, Marcos C.; Madureira, Livia Maria Costa; Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectClosed Access
2017Knowledge sharing and healthcare: a bibliometric analysisCruz, Maria Lopes da; Leal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectClosed Access
2017Knowledge, innovation, internationalisation and performance: insights from the Portuguese footwear industryMarques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Cardoso, Ana Rita; Leal, Carmem Teresa PereiraArticleClosed Access
22-Mar-2016Knowledge, innovation, internationalization, and performance in a traditional industryMarques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Leal, Carmem Teresa PereiraConference ObjectClosed Access
Feb-2016Linking intellectual capital and corporate strategy to firms’ performanceLeal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectOpen Access
2011Mapping affective image of destinationsMarques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectOpen Access
2009Marketing do Destino Douro: a importância da imagem afectivaMarques, Carlos Duarte Coelho PeixeiraConference ObjectOpen Access
1-Sep-2016Mediating Effects of Intellectual Capital and Corporate Strategy on Firms’ Sustainable Value CreationLeal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Marques, Carla Susana Da EncarnaçãoConference ObjectOpen Access
5-Jun-2013O Microcrédito como instrumento de financiamento do empreendedorismo feminino: qual a influência da ideia de negócio e da atitude perante o risco?Marques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Duarte Coelho Peixeira; Leal, Carmem Teresa Pereira; Valoura, FernandaConference ObjectOpen Access