Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 81-90 of 341 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeRights
2016Vividness, delight, and urge to buyMarques, Carlos Peixeira; Gonçalves, R.Conference ObjectOpen Access
2017Beliefs, Behaviours, and Outcomes:   an Application to Knowledge Sharing in Healthcare ServicesMarques, Carlos Peixeira; Leal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carla Susana Da Encarnação; Ratten, VanessaConference ObjectClosed Access
14-Apr-2018Effects of traits, self-motivation and managerial skills on nursing intrapreneurshipMarques, Carla Susana Da Encarnação; Marques, Carlos Peixeira; Ferreira, João J. M.; Ferreira, Fernando A. F.ArticleClosed Access
Jun-2018Turnover intention in healthcare services: an application of the Affect Theory of Social ExchangeMarques, Carlos Peixeira; Leal, Carmem Teresa PereiraConference ObjectClosed Access
2018Internal marketing and job satisfaction in hotels in Via Costeira, Natal, BrazilMarques, Carlos PeixeiraArticleOpen Access
2014Apoio da comunidade residente ao desenvolvimento turístico sustentável: um modelo de equações estruturais aplicado a uma cidade histórica do Norte de PortugalRodrigues, Ana Paula; Vieira, Isabel; Marques, Carlos Peixeira; Teixeira, Mário SérgioArticleOpen Access
2016Strategic Knowledge Management, Innovation and Performance: A Qualitative Study of the Footwear IndustryMarques, Carla Susana Da Encarnação; Leal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Peixeira; Cardoso, Ana RitaArticleClosed Access
2015A influência do capital intelectual na satisfação laboral: um modelo estrutural aplicado a uma cooperativa de créditoLeal, Carmem Teresa Pereira; Marques, Carlos Peixeira; Marques, Carla Susana Da Encarnação; Braga-Filho, ElizomarArticleOpen Access
3-Feb-2016Efeito de género na procura de informação e na motivação para comprar vinho: o papel do conhecimento subjetivoMarques, Carlos Peixeira; Guia, Ana Teresa BernardoConference ObjectClosed Access
2015A influência do género e da ocasião na frequência de consumo de vinhoMarques, Carlos Peixeira; Guia, Ana Teresa BernardoArticleOpen Access